13 Oktober

Imorgon natt åker vi!!!
Jag längtar jättemycket haha, ska ta mycket kort och lägga upp här :))



Idag hade vi 5 lektioner, SO prov först, sen idrott sen franska. Efter det hade vi matte och sist biologi. Jag Har fått läxa i nästan varje ämne eftersom jag ska till Egypten och jag har gjort franskan, fysiken och lite matte. Har fullt upp med läxor och packning den här veckan så det har inte blivit så mycket bloggning, Jag ska iallafall ta med mig matte, engelska, kemi och SO läxa till egypten och göra lite där :P

Mamma, pappa och jag tar desutom massor med tabletter och sånt för att vi inte ska få ont i magen av maten. Det är jättemycket bakterier och sånt så vi måste akta vad vi äter och vi måste ta sån där alsolsprit eller vad det är, sånt där som man tvättar händerna med (och jag menar inte tvål) haha.



//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0