14 Oktober

Hej! Började dagen med att missa min sovmorgon bara för att jag var tvungen gå till tnadläkarn kl 8.15 när skolan inte börja förens 9.40! Jobbigt.. Men det blev bättre i alla fall :) Sen så kändes skoldagen väldigt onödig. Gjorde inget viktigt kändes det som. Är fortfarande lika förkyld så var inte med på gympan idag heller. Så fort min förkylning går över så har jag bestämt att jag ska börja med yoga, haha! Får ser hur det blir med det ;).

Efter skolan så skulle jag läsa svenskaboken när jag kom hem, hann läsa ungefär 10 sidor, sen somnade jag, haha. Men behöver i alla fall inte läsa mer nu. 

Imorgon blir det programmeringsprov, hoppas det går bra! Tror jag kan det vi ska göra.. Får öva lite till imorgon innan provet.

Nu har Jessica och jag äntligen beställt dator! Beställde i förrgår och fick den igår! Väldigt snabb leverans måste jag säga. Har inget internet på den än heller, hehe. Har inte fixat det.


//Camilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0