31 Oktober

Hejsan och glad Halloween allihopa! Har nyss fixat i ordning mig tills ikväll och ska snart äta. Efter vi har ätit så kommer släkten hit för att fira mamma som fyllde år förra söndagen.

Och Madde kommer hit och har en lite mini-filmkväll med Camilla och mig! Vi ska kolla på nån skräckfilm, så hoppas jag vågar kolla, haha.

Kollade tydligen på Scream i lördags, satt bara och skratta.. Den va inte ens lite hemsk! XD Bara i början, men sen blev den bara overklig.

Nu ska jag läsa lite bloggar och vänta på maten ;). Har inte ätit nåt sen frukost imorse så är jättehungrig! Börjar bli i alla fall. Blir kanske ingen mer bloggning för mig och Camilla idag.


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0