4 Oktober

Idag fyller min bror 21 år så grattis till honom :) Igår kom min andra bror och min syster (och såklart Adrian haha) hit och då firade vi min bror som fyller år idag. åt tårta och sånt gott :))

Denna vecka har vi tema vecka, sex och samlevnad. Lite pinsamt tycker jag haha!
Har inte så mycket mer att berätta, om lite mindre än två veckor åker vi till Egypten :D Längtar! Men läste att USA varnar amerikaner till att flyga till Europa för dom tror att det blir en terrorist attack. Jag är typ mer livräddare nu än vad jag va innan! Sen blir jag lite mer räddare när jag vet att några av dem personer som kapade planet mot World Trade Center va från Egypten!
Vem vet, dom har kanske flugit hit, i plan om att dom ska hoppa på ett flygplan till Egypten och låtsas som om dom ska hem igen och kapar det och flyger in i någon stad!




//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0