5 timmar kvar

Bara 5 timmar kvar tills vi ska åka till arlanda, vilket tar ungefär 3 och en halvtimme eftersom vi ska stanna och äta macka också. Så kommer fram till arlanda kanske vid halv 5 nånting :) Planet går vid 7 så vi har tid att gå i affärerna på arlanda haha!

Nu är det bara checka listan och se om man har glömt något..




Här kommer lite bilder ifrån Mallorca 29 Augusti-5 September 2009



Flyger över alperna eller nåt!

Här flyger vi över den franska eller italienska rivieran

haha här leker jag i det klarblå/turkosa vattnet, Saknar verkligen Mallorca och jag vet inte om jag tror att Egypten kommer bli lika bra, man får inte tex gå utanför hotellområdet med bara axlar eller korta kjolar eller nåt. Och sen så är det försäljarna som alla säger e så hopplösa och sen ÄLSKAR dom blondiner och försöker köpa blondiner för kameler, Så hoppas inte mamma och pappa råkar sälja mig!! haha





//sanna

Kommentarer
Postat av: Ålänningen Jessica

Vart ska du åka? :D

2010-10-14 @ 20:22:25
URL: http://www.jessicamariaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0