Dags att sova!

Nu är det verkligen dags att sova! Ska upp klockan 9. Pappa är snäll och skjutsar oss till Bollnäs imorn ;). Men tror inte han vill springa i klädaffärer, haha.

Har suttit sen 11 nångång och lagt över alla bilder och låtar från Camillas dator till den nya. Tog evigheter! Var tvungen lägga allt på USB. Tur att man hade två, då gick det fortare, hehe.

Blir nog mer bloggning imorgon när vi kommer hem, då måste vi testa högtalarna som Camilla och jag faktiskt klarade att koppla in själv, haha. Det trodde jag inte. Det är gamla högtalare som vi hade på datorn nere i källaren. Sen ska vi nog leta reda på ratten och installera några bilspel! Snart är det bara internet som saknas.


Men nu ska jag gå och lägga mig så jag får sova lite grann i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0