Just the way you are

Idag gick det väl ganska bra i skolan, fast sista lektionen hade vi engelska diagnos, jag tyckte det gick jättedåligt men engelska läraren kollade på det och sa att det va jättebra. Så hoppas på det då haha!
Våran engelska lärare är jättesnäll också och hon bjöd på nå fika grejs :) det va typ en sån där "ruta" jättegott innan vi skulle göra diagnosen :)

På matten fick jag reda på att Dogge Doggelito ska tydligen komma till våran skola på tisdagen efter lovet och prata o aulan med oss elever haha.


Nu är det äntligen lov och nästa vecka har jag fullt upp! Imorgon, titta på film med Jessica och Camilla, söndag kmr min syster och Adrian, på måndag ska jag ta buss till syster och vara barnvakt åt Adrian, på tisdag och onsdag vet jag inte men på Torsdag ska jag sova hos min syster och sen på kvällen ska jag åka till hon som har gjort naglarna på mig och ta bort själva gelen och fixa till mina naglar och sen måla med nåt av mina nagellack så jag kan börja använda mina nagellack :))
Sen kommer jag hem på fredag, på kvällen då ska jag till en kompis och vi ska typ titta på skräckfilm eftersom då har det typ nyss varit halloween :P
Sen på lördagen vet jag inte vad jag ska göra och på söndag ska jag förhoppningsvis vara barnvakt igen haha.
















//sanna

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: gnid in nageloljan på nagelbanden och under tippen, om du förstår vart jag menar :)

2010-10-30 @ 11:49:22
URL: http://lackat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0