Lördag!

På lördag ska Camilla, jag, mamma och pappa åka till Borlänge för att shoppa! Har ju precis köpt dator, så kommer inte ha så mycket pengar, hehe.

Tidigare idag kollade jag runt på Bik Bok's och H&M's hemsida för att se om jag hittar nåt jag ska leta efter på lördag. Det här hittade jag.



Tyckte den här klänningen var jättesnygg! Synd bara att det blir vinter, hehe. 399kr från Bik Bok.


   

Båda klänningarna är från Bik Bok och kostar 299kr styck.



Jättefin stickad tröja från H&M för 149kr. Har länge letat en beige stickad. Skulle helst få vara lite tjockare, men den här blir så bra så!


Vill ha en ny mössa! Min är så tight, haha. Och en stickad skulle vara perfekt. Den här är från H&M, 79.50kr.


3 ringar för 20 kr på H&M! Har inte så många ringar, men jag har favorit, hehe. Den fick jag av min kille då jag fyllde år^^. Ska börja använda ringar mer! :)


Det här är några saker jag ska leta! Måste även leta jeans. Det är nästan viktigast, hehe.


// Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0