Min helg

Hade verkligen kul i Vassbo! Men ändå skönt att komma hem. När vi hoppade av bussen när vi kommit hem så var det meningen att morfar skulle hämta Camilla och mig. Men vi ringde och sa att det inte behövdes, för vi ville röra på oss lite. Vräkte i oss mat förra veckan, man hann inte ens bli lite hungrig emellan! Och inte rörde man nåt på sig heller, så det behövdes verkligen. När vi skulle gå hem så följde Alice med oss :). Så där gick vi och kånkade på varsin stor väska, en påse och handväska, haha. Tog paus typ 5 gånger. Och så hade dom stängt av bron så det blev världens omväg. Det tar ungeför 10 minuter egentligen, och då tog det 30-40 minuter. Sen var jag helt slut när vi kom hem, haha.

Gick och la min klockan 8 igårkväll. Kom hem vid halv 4 på eftermiddagen och mellan där han jag sova 5 gånger innan jag bestämde mig för att lägga mig. Och mormor hade bakat äppelpaj. Åt den alldeles innan jag sov så jag blev alldeles pigg, haha.

Sen idag var det vanlig skoldag. Hade varit skönt att vara ledig, men det gick inte. Kom hem, städade, läste, somna och åt kvällsmat. Kollade sen på idol. Sassa skulle gått vidare! Hade varit väldigt kul att höra henne sjunga The Last Song - Mcfly. Och Linda var inte alls så bra som hon var förr.

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske bakar nåt? Sen så måste jag fota en sak tills på tisdag. Det ska vara 4 bilder med ett tema som man väljer själv och så ska man ändra skärpedjup och bländartal och så :). Sen ska jag nog mest ta det lugnt! Blir nog mer bloggning imorgon.


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0