She took the light and left me in the dark eeh she left me with a broken heart eeh

Sitter och lyssnar på McFly ft Taio Cruz - Shine a Light
Älskar den låten!!

Imorse väckte pappa mig vid tio i tie. då åkte jag, mamma och pappa till bollnäs för att handla undekläder till mig haha. En BH och 10 trosor tror jag att det va xD
Sen åkte vi och hämtade Adrian vid halv 1-1 och han har varit hemma hos oss sen dess och nu sover han i mitt rum :) Hoppas han vaknar inatt så jag kan bära honom till min säng och ge han välling haha, det är ju så gosigt att ha en 8 månaders bebis i sängen sovandes :)) Innan så badade vi Adrian (typ vid 8-tiden)


Nu är det snart dags för oss att åka till Egypten!!! :D Åker på Torsdags natt klockan 1 och planet går 7.05 på fredagsmorgon :D Längtar så otroligt mycket!!
Men jag har inte fågat om rektorns underskrift än haha, men jag ska göra det på Måndag :)





//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0