Tv-kväll

Sitter nu och kollar på idol under mitt täcke och fryser, hehe. Bra att Elin och Sassa gick vidare! Nu är det bara Olle och Daniel kvar, sen skulle idol vara perfekt!

Tidigare idag när Camilla och jag kom hem så fika vi och satte igång en tvättmaskin. Sen var jag så trött så jag gick och la mig under mitt varma täcke och läste lite, hehe. Men jag hann inte läsa så mycket innan jag somnade, och sen väckte mamma mig halv sex, då skulle vi beställa pizza. Sen hitta vi ingen lapp, så mamma ringde till våran moster så fick hon läsa upp allt xD.

Men nu ska jag fortsätta kolla på idol! I pausen kollar jag på Kenza & Tyra show, så jag hinner inget annat, hehe.

Sen är det Modern Family. Kul att det börjar igen!


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0