25 September

Hej! Har inte hunnit blogga något idag. Var meningen att jag skulle städa, men det orkade jag inte så nu måste jag verkligen göra det imorgon! Nu sitter Jessica och jag här och äter godis och kollar på tv. Det är ett program om naturkatastrofer, riktigt bra är det!

Tidigare idag så åkte pappa och jag till Granngården och köpte gummistövlar till mig. Behöver dom vecka 40 och jag hade inga. Jessica har vunnit sina, men sån tur har inte jag.. Men dom såg nästan likadan ut, haha. Den enda skillnaden var att hennes hade längre skaft och mina hade vita snören.

Pappa körde nyss mamma till akuten, för hon hade halkat omkull och slagit armen så hon kunde inte röra den.

Tidigare idag såg Jessica och jag G-Force, den var riktigt rolig!

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0