26 September

Här kommer lite bilder ifrån Gårdagen/idag när Adrian sov över. Har precis varit till Bollnäs och gjort om naglarna :) ni får se bilder sen!
Saknar Adrian redan haha!




Imorse

Igår kväll
Jag kände mig som en tonårsmamma för det var bara jag som tog hand om Adrian på hela kvällen, mamma och pappa var i deras kompisars stuga, min bror satt i vardagsrummet med sina kompisar och spelade xbox haha. Men jag hade ändå den bästa grejen! Jag fick mysa med Adrian helt själv hela kvällen/natten :)

Jag och Adrian igår när vi skrev inlägget som heter Adrian haha!

Igår efter jag och Adrian busat lite så satte jag honom i babysittern framför tvn. Då tittade han på hitta nemo och så fort jag kollade på honom började han skratta! haha

Han vaknade vid 4 och då stoppade jag i nappen men strax innan halv 5 hade jag gått ner till köket och fixat välling och tagit honom till min säng, så vi låg där och han åt välling och somnade så snällt och sov till strax efter 8-halv 9 då mamma kom in haha :)
Men såhär glad var han imorse iallafall efter han fick sova i min säng haha! Sen sov vi mellan kvart i 11-kvart över 1 i min säng också :)
Denna bild togs efter vi sovit "middag"

Här ser jag ganska hemsk ut haha! det va igår kväll. Hahaha. Adrian ser lite ond ut, typ "hehehe. Nu ska jag dra i mosters hår"






Jag vill egentligen ladda upp typ varenda bild jag har tagit av Adrian men det tar för lång tid haha!
Naglarna kommer nog imorgon, nu ska jag titta på McLeods döttrar säsong 4 och dricka dricka i sängen :)
Imorgon och resten av veckan är det prao. Ska praktisera på Ica i ett ställe som heter Roteberg haha.





//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0