aaah!

Nu "bråkar" två av mina kompisar och jag orkar verkligen inte just nu! Jag är fast i mitten, vet inte vad jag ska säga eller göra!!

Har blivit dålig bloggning på ett tag för mig nu, har bara inte orkat skriva nåt. Imorgon ska vi iallafall på musikal och sen har vi Musik och Engelska, på lördagsmorgon kommer min syster hit och lämnar Adrian, Han ska sova här från Lördag till Söndag och då kommer min ssyter och hämtar honom och mig, Klockan 4 då ska jag göra om naglarna. Jag vet redan hur det kommer att bli men det får ni se då jag har gjort dom haha :)

Jag ska föresten ta hand om Adrian själv. Han ska sova i mitt rum i spjälsängen och sen ska mamma och pappa iväg till deras kompisars stuga på lördagskvällen och äta surströmming och på söndags morgonen sa min syster att adrian kanske sover till halv 8 och då ska jag ge han välling eller gröt och sen sätta han i babysittern framför min tv så han kan se barnprogram och sen sa min syster att jag kunde somna om lite så sitter han framför tvn och pratar i typ två timmar haha!


Såg föresten världens mest hemskaste McLeod's döttrar avsnitt idag!! jag grät i typ 45 minuter efterråt -.-






//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0