Angreppet på Pentagon

Sitter och kollar på Angreppet på pentagon just nu, Det hände ju samtidigt som flygplanen krachade i world trade center för 9 år sedan. Det a ju 4 flygplan som störtade den dagen. Men tidigare kom Adrian och min syster och då har dom varit här typ hela dagen. Nyss plattade min ena bror mitt hår och han gjorde det värsta "fluffigt" och sen kammade jag ner håret, då kom min bror in och sa: men sådär platt ska det ju inte va. Så gick han till min spegel, ruffsade till sitt eget hår och sa: så hät ruffsigt ska man ha. Osså gjorde han en fjortispose haha xD

Men nu ska jag fortsätta titta lite, gå in på bloggar och sen ikväll innan jag ska sova så ska jag väl träna på denna veckas läxor..




//sanna

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-09-12 @ 22:10:56
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0