Busy weekend

Om cirka en halvtimme kommer Jenna och Kajsa, då ska vi kanske hyra film om dom inte gjort det redan xD sen ska jag kanske öppna paket och sen ska vi se på filmen och mysa :D skräckfilm såklart ;)
Imorgon ska jag till borlänge ett tag, pappa ska släppa av mig och mamma medans pappa är på biltema som är lite längre bort där. Så då kanske jag shoppar litegrann :P sen på kvällen kommer Jessica och Camilla och då ska vi också se film :)
Sen på söndag när det är min "riktiga" födelsedag så kommer min syster, Adrian, min bror och kanske hans flickvän hit så då ska vi fira min födelsedag då :)

Men nu måste jag gå och ställa ordning!




//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0