Café och shopping!

Idag efter skolan så gick Camilla, Madde, Alice och jag och fikade på ett café som finns här! Riktigt mysigt var det. Har inte varit där på över ett år. Var egentligen meningen att vi skulle äta pizza, men vi ville hellre fika ;).

Efter vi hade fikat så kom Maddes mamma och hämta henne, så Alice, Camilla och jag gick in på Linnéas och sen på en scrapbookaffär som de hade rea på. Där hittade äntligen Camilla en "dotting tool" till naglarna, haha. Hon har letat det i typ alla sminkaffärer vi kunde hitta i Gävle, och så finns det i en scrapbookaffär i den byn vi bor i, haha. Sen insåg vi att Alice buss skulle gå vilken sekund som helst, så hon lämna pengar till det hon skulle köpa och sprang till bussen så fick Camilla och jag ta sakerna och betala, haha. Men jag hann springa lämna det till henne innan bussen kom. Det såg säkert ut som att jag försökte springa ifrån bussen för den kom liksom bakom oss, haha.

Och imorgon så ska Camilla och jag till henne! :) Då ska hon prova locka Camillas och mitt hår, det funkade ju inte när vi försökte, haha. Undrar vad vi gjorde för fel? ;)


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0