Fredag

Hej! Nu sitter Jessica och jag här och äter godis. Mamma hade inte köpt något så får äta lite halvgammalt, hehe.

Idag i skolan började vi med foto A. Ganska kul var det. Sen hade vi svenska, lite långtråkigt, men det gick väl. Sen hade vi Programering A som sista lektion. Det är riktigt kul. Plus att Madde, Jessica och jag var bäst ;). Vi hann klart med 3 uppgifter före alla andra, men man skulle egentligen bara göra två. Läraren var "mäkta imponerad" av oss, haha. Han såg väldigt förvånad ut när vi blev klar med sista uppgiften på två minuter, det skulle vara överkurs för oss xD. Men är man bäst så är man, höhö ;)

Efter att resten av klassen hade slutat så kom Alice hit ett tag medan hon väntade på bussen. Då satt jag och målade naglarna, men det visade sig att nagellacket jag använda var gammalt så allt blev förstört så jag var tvungen ta bort allt -.-' Så jag ska måla imorgon istället :p

//Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0