Gävle!

Idag var Camilla och jag i Gävle hos tandläkarn! Jag fick en ny båge och så, och Camilla fick räls på nedertänderna och gummisnoddar på tänderna längst in. Ska dit igen 11 November.

Var tvungen kliva upp halv 7 idag. Lite jobbigt, men det fick gå ändå. Kom hem strax efter 4. Mormor och morfar skjutsade oss och väntade sen medan vi gick i massa klädaffärer, haha. Det var väldigt snällt tycker jag. Men nästa gång ska vi nog åka tåg, får hoppas att vi kommer ihåg hur man går då ;).

Hittade inte så mycket idag, blev 5 tröjor tillsammans. Bild kommer nog om nån dag :).

Kollade precis på idol. Vad bra alla är!

Nu ska jag bara ta det lugnt och snart sova. Skola mellan 8.30-13.10 imorgon.


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0