Happy birthday to me(?)

Idag fyller jag år!!! woho! närå men imorse vaknade jag runt halv 12. hade klockan på det så att jag inte skulle sova när min bror och syster kom haha. Klädde på mig så kom min mamma till mitt rum och sa grattis och kramade mig. Sen öppnade jag presenter. Fick Prom night (dvd) The Uninvited (dvd) Remember me (dvd) the sims 2 året runt och h&m :) sen fick jag en rutig skjorta som jag va med och köpte igår samtidigt som ett brunt läder skärp. Sen fick jag en orchidee. Har jag sagt hur mycket jag älskar orchideer?? hehe
Sen kom mina syskon och jag fick 300 av min syster och 300 av min ena bror. Sen har jag väl inte fått så mycket förutom grejerna jag har fått av mina kompisar haha :)

När jag loggade in på Facebook och Twitter fick jag väldigt stora överaskningar. jag har nu fått 48 (tror jag) gratulationer på facebook av massa folk sen fick jag några på twitter. + Tom i mcfly's mamma skrev grattis till mig!!! jag höll på att dö när jag läste haha :D


Min tårta :)






Tack jessica och Camilla för presenterna igår :D
haha, jessica och camilla var med igår då jag precis blev 15. Jag fyller 3 minuter över 12 på natten och dom gick hem typ vid halv 1 =)




//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0