Rolig dag!

Idag har varit en rolig dag i skolan, fast vi gick till 4. Vi började med foto A och då letade vi bilder på internet. Sen hade vi fysik och då räknade vi massa uppgifter. Låter jättetråkigt, haha, men det var jättekul när man mest sitter och skrattar hela tiden ;). Sen hade vi svenska och engelska. Då satt vi mest och diskuterade en text, och sen letade vi en nyhet på internet som man ska prata om sen. Efter det hade vi musik. Då har vi massa rytmik övningar nu. Så alla blev jättesvettig, haha. Sprang runt i cirklar och hoppade framåt, klappa händerna osv. Riktigt kul, nästan ett gympapass ;).

När vi slutade stannade Camilla och jag med Alice och väntade på hennes buss. Har blivit en vana nu, haha. Sen när vi kom hem dammsög vi våra rum. Snacka om att jag är otränad. Jag fick jätteont i magmusklerna bara av att dammsuga, haha! Sen har jag ätit, läst och duschat och kollar nu på idol! Så måste fortsätta kolla nu!


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0