Skottkärrerace!

I onsdags så hade vi skoljoggen plus aktivitetsdag och då tävlar man klass mot klass. Vi kom 5a ;), Bland annat så fick de 5 starkaste skjutsa de 5 lättaste i klassen. Det var jättekul att bli skjutsad, haha! Och sen gjorde vi en massa andra aktiviteter också, men det var bara en till som var rolig, den hette "plankan". Det gick ut på att hela klassen stod innanför ett snöre format som en triangel, sen så skulle två stycken hålla i en planka i typ midjehöjd och så skulle man kliva upp på den och hoppa ner på andra sidan på så kort tid som möjligt. Hade varit kul om nån hade knäppt kort, hehe ;).

Nu har jag så ont i tänderna så jag har svårt att prata, och ännu svårare och äta. Vet inte hur jag ska göra imorgon i skolan. Jag ska ju egentligen ha gummisnoddar längst in, men jag kan knappt sätta i dom så får nog strunta i dem efter lunchen, hehe.


//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0