Städat ur garderoben!

Ursäkta för att jag inte har skrivit så mycket. Men jag har tid med varken kolla bloggar eller skriva på bloggen. Jag har fullt med läxor + massa saker att göra här hemma. Vi har en SO grej som måste vara inlämnad på Måndag, sen har vi en fysik läxa som måste vara klar nästa fredag. På fredagen som kommer har vi massa engelska ord (som inte gör mig något eftersom jag kunde alla redan när vi fick dom..) Så då frågade jag våran engelska lärare om jag fick öva på alla ord på sidan istället för 15 ord som vi fick från början. Jag vill ju ha lite utmaning iallafall haha :)
Sen har vi franska ord till nästa onsdag. Då måste vi kunna massa franska ord och så. Sen har vi säkert något mer som jag har glömt hehe.
Inte nog med det så har jag haft huvudvärk nästan varje dag den här veckan förutom på Måndag.. Och läxorna är jättesvåra! man måste leta på massa olika sidor på internet för att få fram en enda hel och bra läxa som jag kan lämna in.



Men idag när jag kom hem från skolan tittade jag på 2a säsongen av Mcleod's döttrar. tror jag såg 4 avsnitt. 1 avsnitt är cirka 40-45 minuter :P Sen har jag bara städat ur min garderob, tagit bort kläder jag inte använder längre. Sorterat strumpor så de inte har nå hål och sen har jag torkat inne i garderoben.

Även fast jag tog bort ganska mycket plagg så är det fortfarande väldigt mycket i garderoben haha xD


en stor hög att rensa igenom

Men ändå så finns det lite kläder kvar i garderoben..




//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0