vet inte var jag ska ta vägen!!

Har precis gjort klart SO läxan, tog en timme igår och cirka 2 timmar idag.. Och i skolan idag har vi fått ännu mer läxor. woho!! (eller inte)
Orkar verkligen inte nu! Om inte jag hade fått en sån där bok kalender när ag fyllde år i söndags så har jag inte kunnat skrivit upp vilka läxor som är till vilka dagar och så. Då hade jag aldrig kommit ihåg alla!

Imorgon kanske en kompis kommer hit och vi ska nog se på film :) hon har aldrig varit här förut så det blir nog kul :)

Nyss så läste jag lite bloggar om blivande mammor eller en som fick sin dotter för 2 veckor sedan. det fick mig att verkligen längta efter ett barn, sen tänkte jag: hmm.. undra var jag skulle ha spjälsängen här i mitt rum.. jag blev helt insatt i hur jag skulle vilja att det skulle vara och allt sen kom jag på mig själv och sa: men hallå! shit jag är bara 15.
Egentligen borde jag kanske inte tänka på att jag vill ha barn men det har jag tänkt sen jag va typ 13 och ännu har inte en unge ploppat ut? ;) närå men det klart jag vill vänta tills jag är åtminstonde 23-24. Jag vill ju ha ganska många barn så jag vill ha minst 2 innan 30 haha.





//sanna

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-09-10 @ 22:36:09
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0