Gävle

Var som sagt till Gävle idag. Lite jobbigt att åka tåg och buss, men det gick väl bra :). Hittade nästan ingenting där heller, men lite saker blev det i alla fall. Kommer bilder på det imorgon :). Köpte även en vårjacka till mig från Intersport! En rosa :).

Åkte vid 8 imorse, kom fram till Gävle vid 10 och kom hem vid halv fem. Mamma trodde inte att vi skulle hitta, men det gjorde vi, haha ;).

Är lagom trött nu, fast jag sov framför tvn i Jessicas säng i en timme. Både Jessica och jag har jätteont i munnen, bara för att tandläkarn skulle spänna om en massa. Sen fick vi även veta idag att vi kommer få åtminstonde en tandställning till för att tänderna uppe och tänderna nere ska vara lika raka, kul...


//Camilla

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Har landställe 1 timme från Gävle, haha. :)



sv: nej gud vad glad jag blir :D fortsätt läsa den, hihi! Tack fina duu!

2011-04-27 @ 19:24:05
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0