I'm back

Jag är tillbaka!
Jag har haft 38-40,50 graders feber i 2 veckor nu. Det ändå jag har gjort är att titta på tv och sovit haha. Varit till doktorn 2 ggr också och jag hade tydligen överluftvägsinfektion :P
Var ute igår för första gången på två veckor (förutom när jag gick in och ut ur bilen till doktorn)
Jag har missat så otroligt mycket de här två veckorna så den här veckan ska jag bara plugga.. :(

Jag blev sjuk på onsdag kväll för två veckor sedan (nästan 3) och sen var jag till skolan på torsdagen, dog nästan. Och sen var vi till valbo på fredagen och jag orkade knappt gå runt så jag köpte inte så mycket men lite grann blev det väl :)

Bilder kommer imorgon på kläderna :)

Nu kom min brors flickvän och hennes hund terrier som heter lotus :D





//sanna

Kommentarer
Postat av: Balida

Veckans låt är nu utsedd! Kika in för att titta vem som skickat in det vinnande bidraget, och anmäl er igen imorgon för nästa veckas tävling och vinna en FET länk!

Nu kan ni lyssna på låten i en hel vecka på min blogg! :D

2011-04-03 @ 14:42:57
URL: http://balida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0