Småsaker

Det här var vad Camilla och jag fick igår av mamma! :)


Två förpackningar med sminkpenslar, en läppenna, dubbel krämögonskugga och stenar man ska sätta på ögonlocken.

Har suttit ute och på altan hela förmiddagen idag. Sen försvann solen så det blev kallt, så satte mig och läste och spelade sims istället ;).

Imorgon åker Camilla, mamma och jag tåg till Gävle för tandläkarn. Troligtvis blir det lite shopping också! :) Har åkt tåg två gånger tidigare, första gången slog blixten ner i spåret, andra gången så spöregnade det så det var säkert 10 cm med vatten på vägen, så får se hur det blir imorgon, haha!


// Jessica

Kommentarer
Postat av: Trees london

Heej! :)

Nää! Jag saknar såklart min familj till tusen, lika mycket som jag saknar mina nära vänner!

Dem bor ju i och för sig i Sverige så man kanske kan säga att jag saknar Sverige till viss del ;) Men inte så att jag funderar på att flytta tillbaka i framtiden. :D

funderar du på att flytta hit då?

Kramis



2011-04-25 @ 22:06:20
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0