Valbo

Tänkte visa vad jag köpte i valbo för två veckor sedan!



China Glaze Sea Spray

T-shirt från Gina Tricot 50kr :)

Gina tricot, kommer inte ihåg hur mycket den kostade

Kofta också från Gina Tricot. Jag hade på mig den idag :))


Kom ihåg nu att jag köpte ett par bruna tights också. Såna där tjocka svarta som nästan alla har ;P




Det var allt jag köpte eftersom jag hade 39 graders feber så var jag inte direkt på shopping humör utan ville bara gå till bilen och åka 2 timmar hem haha :)





//sanna

Kommentarer
Postat av: Mikaelam

okej, tack!



hoppas allt är bra med dig :)

2011-04-04 @ 18:35:28
Postat av: Mikaela

okej, tack!



hoppas allt är bra med dig :)

2011-04-04 @ 18:36:00
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0