18 Augusti

Hej! Idag har jag nästan inte gjort nånting känns det som, haha. Bara övningskört till Alfta för mamma skulle på Hemköp, gick faktiskt rätt bra! Hittade såna där strumpbyxor där som vi letat efter överallt och så köpte vi en fridatidning och veckorevyn. Sen övningskörde Jessica hem.

När vi kom hem så satte jag mig och läste. Läste ut en biblioteksbok som ska tillbaka om några dagar. Har bara 2 böcer kvar nu ;). Aldrig att jag kommer hinna läsa ut båda dem, haha.

Sen skulle Jessica till tandläkarn och laga sin tandställning, sen var vi på ica och hämtade ut H&M-paketet som kom igår och våra nya mobiltelefoner som kom idag! Har beställt varsin Sony Eriksson Xperia Neo från telia.





//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0