En liten sen dagens outfit

Hej! Har inte bloggat på ett tag, har helt enkelt inte haft något att blogga om.

Idag så hade vi inga vanliga lektioner, utan vi var på tre föreläsningar istället :). Började 10 och slutade två, så det var rätt så skönt. Lärarna bjöd på godis och frukt, men jag åt inget ;).
I alla fall, först så kom det en  och föreläste om skatter och sånt. Visst, det är bra att lära sig, men det gick otroligt segt, haha! Nästa föreläsning var bättre, då var det en tjej som var från Ungt företagande eller vad det hette och prata om hur man ska göra och så :) Sen efter det så kom en pappa till en av Camillas och min klasskompis och föreläste om sitt företag. Det var jätteintressant att höra tyckte jag.

Nu längtar jag bara tills vi får starta våra företag! :D Har några idéer på vad vi kan göra, men har inte riktigt bestämt vad än. Men det är väl sånt som märks :).

Tänkte i alla fall lägga upp dagens outfit, det var rätt så längesen.


Tröja - Gina Tricot
Linne - Ellos
Jeans - Gina Tricot (nya)
Armband - present.




// Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0