Gävle shopping

Skrev ju tidigare att jag skulle lägga in bilderna på det vi handla, men glömde bort det, haha! Tur att Camilla påminner mig.

Råkade radera alla 2400 inlägg jag hade kvar att läsa på bloglovin med, så nu får jag läsa blogg för blogg, jobbigt!


Tshirts från H&M och Gina Tricot


2 linnen från Gina Tricot, 29 kronor styck


BH från Lindex (50 kronor) svarta och gula trosor från Lindex (20 kronor styck) och rosa trosor från Cubus (19 kronor styck). Det är otroligt mycket rea nu, man kan ju handla hur mycket som helst för inga pengar alls!


Lila tröja från Cubus (49 kronor), rosa/korall tröja från Gina Tricot (29 kronor!) och en grön Cardigan från Cubus, 99 kronor.


Deo och nagellack från H&M.


3 par jeans. De två första är från JC (Crocker) och de sista från Gina Tricot. Dom kostade bara 200, trots att det inte var någon rea.

Ja, det var väl vad vi hittade :) Nu är både Camilla och jag trött på att shoppa, haha! Som tur är ska vi inte till Gävle förrns i slutet på September.



// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0