Idag

Hej! Idag klev Jessica och jag upp vid halv 7 för vi skulle ha våran första körlektion på körskolan idag! Jessica hade tid klockan 8 och jag 9. Gick bra, med tanke på att vi började köra på väg för mindre än två veckor sen ;) Hon sa bara några saker vi skulle öva på tills nästa gång :)

Efter vi var där så åkte vi hem. Både Jessica och jag somna för vi hade så ont i huvvet. Sen kollade vi på Gossip girl, längesen man såg det ju! Det är ju riktigt bra. Måste försöka kolla på det oftare.

Imorgon börjar skolan! Känns ganska kul att träffa alla igen, och tror inte vi har så långa dagar heller. Men jobbigt att kliva upp tidigt, haha.


En bild från Juli när Jessica, Jessica och jag satt vid sjön i 6 timmar. Synd att det är så kallt nu! Knäppt med mobilen, så lite dålig kvalité.


//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0