Mallorca

Imorgon natt klockan 24.00 åker jag, mamma, pappa och deras två kompisar till Mallorca!! längtar jättemycket!! men än har jag ingen resefeber! Har liksom varit utomlands 3 ggr redan och detta blir 4e gången på ett år!

Kommer stanna där i en vecka så ingen bloggning för mig! kanske lånar en av hotellets datorer. Ska bo på samma hotell och samma rum som vi gjorde för två år sedan :D Älskar vågorna i havet, värmen, härliga människorna, den lilla ön och såklart maten! helt underbar där!!


Men jag har inte packat smink, inga böcker eller tidingar eller nånting bara kläder xD




värdet ser helt okej ut..eller?
Jag åker alltså från där det står 25 grader sol/moln till slutet där det står 30 grader och sol!








//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0