Nails 4 life

Jag har bestämt mig för att ta en bloggpaus, självklart finns Jessica och Camilla här och skriver. Jag känner att bloggen blir ett måste istället för en kul grej. Jag kommer alltid vilja blogga om mina nya saker som jag köpt och när jag vill det kommer jag längta till att blogga igen. Jag är fortfarande helt kär i nagellack och naglar/akryl och sånt, det är inte det som gör att jag inte vill blogga. jag kommer fortfarande måla naglarna flera ggr i veckan och jag kommer fortsätta med akryl som vanligt. Ni kommer självklart få se alla nageldesigner och sånt som jag knäpper bilder på, när jag kommer tillbaks.

Jag kommer avsluta med en bild på hur mina naglar ser ut just nu.



Använde China Glaze "Sea Spray" och O.P.I "Servin' up sparkle" över med två lager!







kram!


//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0