Ringar!

Jag älskar ringar, men har inte så många. Jessica och jag fick en varsin ring av Jessica (från Åland) som sen födelsedagspresent. Dom måste ju fotas!

I alla fall så hittade jag några ringar på datorn som jag tydligen inte har bloggat om ännu, så här kommer dom!


Collaget blev lite konstigt, men det är gjort i paint så jag kunde inte få det bättre, haha.
Från vänster: Style By Tyra rosring 79 kronor, hoofstore.se 89 kronor, ring med gröna blad från smyckamig.se 79 kronor, ormringen kommer från gniztra.com och kostar 129 kronor.
Den svarta ringen kommer från smyckamig.se och kostar 89 kronor, vingringen kostar 79 kronor och kommer från hoofstore.se. Och till sist den guldiga ringen som också kommer från hoofstore.se och kostar 89 kronor.

Min favorit är ormringen eller ringen med gröna löv, så snygga!


//Camilla

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- have a nice day!

2011-08-09 @ 17:26:07
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: stuffstuff

Vinnaren av STUFFSTUFF's tävling är nu utsedd!

Kika in och se ifall det blev du!



OM INTE, så finns det en ny chans att vinna!

och ALLA som deltog får 20% rabatt på nästa köp!

Passa på!

KRAM

2011-08-09 @ 19:34:49
URL: http://stuffstuff.blogg.se/
Postat av: ELIN- mode & vardag

kul att du är med i min tävling!

jag kommer att medela dig när tävlingen är avslutad. :) <3

2011-08-09 @ 23:58:56
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0