Sammanfattning av dagen + nytt

Åkte som sagt till Hartman idag för att kolla synen igen, och självklart har min syn blivit sämre... Inte så mycket sämre att jag måste ha nya nu, men kanske till hösten/vintern.. Ska tillbaka dit då.

Sen på banken satte Camilla och jag in pengar, sen så fick vi säkerhetsdosor med. Och så ska vi få ett visa-kort så vi kan betala med det. Så hon var tvungen att spärra bankkortet, annars gick det inte, haha. Så får vara utan det ett tag, men har bara tagit ut pengar en gång på typ två år, så det ska nog gå ;).

Sen var vi på erikshjälpen och hittade lite grejer! Bland annat 4 böcker, tyg som vi ska sy om till pyjamasbyxor, sen en dragkedja, eftersom vi ska sy ett par shorts av tyg vi redan har! :D Det nya tyget såg precis ut som pyjamastyg, men var egentligen gardiner... Har inte hunnit fota det än, men det kommer väl :)

Tänkte i alla fall visa det vi köpte igår :)


Ett paraply eftersom mitt gått sönder. Sen när jag skulle visa mamma idag att det gått sönder så var det helt! Haha, så nu har jag två ;). Sen köpte vi en ring!


På ringen är det ett spänne som på ett skärp, men det går inte att öppna ;)


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0