Sv. på kommentar

hejsan, jag tänkte bara svara en kommentar jag fick som var såhär:

Snälla berätta hur du gör!! asså så att du får jämna kanter o så :)

Till det här:





Och svaret är alltså att jag använde tejp. Jag målar först det understa nagellacket (det röda) och väntar på att det har riktigt torkat. Sedan klipper jag en tejp och sätter snett över och målar över nageln och när det har torkat gör jag samma sak igen :)



Här är en bättre beskrivning: http://chloesnails.blogspot.com/2010/11/patchwork-mani-tutorial.html


Jag gör inte exakt sådär utan jag gör en lite lättare "version" så nästa gång jag ska göra något sånt här så gör jag en tutorial :)






//sanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK :D

2011-08-07 @ 20:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0