1 December

Redan december?? och ingen snö ännu.. aja. Idag var det Aids dagen så vi hade föreläsning i aulan från 9-11 och sne började inte våran lektion förrän klockan 2 så jag och några till gick in i stan och åt lite :)

Fick ett paket från nelly.com idag så jag visar det imorgon :D

Kommer inte kunna blogga alls förutom det imorgon för först är jag i skolan från 9 till 1 (har ingen historia så vi slutar en timme tidigare än vanligt) och då ska jag följa med en kompis i klassen hem och jag ska sova där imrogon till lördag :D fast vi kanske ska göra en twitcam så jag kanske skriver hit länken imorgon ;)




bild från tumblr


Nu ska jag packa :D






//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0