19 December

Hej! Idag har varit en väldigt onödig skoldag. Första lektionen gjorde vi ingenting för vi var klar med det vi skulle göra, lika andra lektionen med. Tredje lektionen jobbade vi med våran UF-hemsida och sen efter lunch gick vi på möte.

På lunchen spelade dom julmusik så man fick lite julstämning :) Frågan är väl varför dom spelade idag när det var biff och inte förra veckan när det var julmat ;).

Det känns att det snart är lov, alla sitter typ och halvsover på lektionerna, haha! När Camilla och jag kom hem idag så la vi oss under mitt täcke och somnade, haha..

Camilla är hos tandläkarn nu men sen bloggar nog hon med. Är helt slut så det känns som att jag inte har nån lust alls att blogga. Men men.

Idag måste jag försöka lägga mig tidigt, ska åka till Gävle senast klockan 8 imorgon, så måste kliva upp typ vid halv 7. Vi som skulle haft sovmorgon till 9 annars. Snart lov i alla fall! :D


bild från weheartit.



// Jessica

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Sv: Tack :))

2011-12-19 @ 19:17:35
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att du deltagit i min julkalender! Haft en bra start på veckan? :)

Kram, fashiontwisted.com

2011-12-19 @ 20:57:29
URL: http://fashiontwisted.com
Postat av: Fani

jag har användt ett lack från mavala i färgen "madras" och så ett glittrigt lack från O.P.I över det :)

gillar verkligen citatet!

2011-12-20 @ 13:27:30
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0