Favoriter

KLÄDER
Skor:
Just nu gillar jag mina gråa "uggs" från Skokanonen, jättesköna i vinter!
Sneakers: Har massa olika från Ellos.
Jeans: Använder mest ett par svarta från JC. Känns knappt som jeans för de är så sköna!
T-shirt: Har nog ingen direkt favorit.
Underkläder: Har nog inga såna favoriter heller, haha.

ACCESSOARER
Väska: Just nu är det en väska jag köpte i Gävle för någon vecka sen.
Plånbok: En gammal som jag köpte för flera år sedan i Stockholm. 
Solglasögon: Ett par jag köpte för 10 kronor inne på Kappahls rea för nån sommar sen ;).
Klocka: Har bara en klocka som jag använder nästan varje dag, haha. Fick den i konfirmationspresent för 4 ½ år sen :)


Bild från tumblr


//Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0