11 Februari

Hej! Idag gick Camilla och jag till skolan för första gången sen tisdags, kände oss mycket bättre idag. Men vilken snöstorm! Dom hade inte ens plogat trotoarerna! Antingen fick man plumsa med snö strax över knäna, eller gå mitt ute i vägen.. Inte ens när vi slutade vid 1 hade dom plogat! Dåligt tycker jag.

Började i alla fall med foto idag. Läste mest bloggar, haha. Men hittade några fler bilder, så nu vet jag inte vilken jag ska välja, haha. Sen istället för svenska så hade vi matte, men dom flesta i våran klass hade "snöat inne" så dom kom inte dit, hehe. Sen 1½ timme programmering. Satt med samma uppgift hela tiden, och klarade den inte ens i slutet, haha..

När vi kom hem fika vi, sortera reklamen som ska ut imorgon, sen så la vi oss och läste. Somna såklart, och vaknade klockan 6 av att mamma väckte mig då vi skulle äta, haha.

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0