17 Februari

Idag hade vi elevens val och jag och några kompisar hade valt "kockduellen". Huvudingrediensen var kycklingfileer och sen fick man välja 7 till ingredienser av 42st och sen skulle dom andra lagen rösta på vilken som blev godast :P man fick hitta på helt själv och det va jättekul :D
Vi kom faktiskt 2a :) Vi gjorde kycklingfileer och tog bacon och krossade vitlöksklyftor med färsk basilika och lade på kycklingen och baconet. Sen rullade vi ihop kycklingen så det blev som en fyllning :) sen hade vi bulgur till och gjorde en liten sås eller sky till :D blev jättegott :)


Senare kanske jag ska hjälpa Jessica och Camilla med en fotoläxa eller nåt och sen måste jag äta (antingen före eller efter) sen ska jag duscha och klockan 7 ska jag hinna på gratisbio med alla 9or som ville gå på "I rymden finns inga känslor" :)










//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0