19 Februari

Idag vaknae jag vid 11 och sen åkte jag, mamma och pappa till Bolläs för att hitta nån present till min syster som fyller år på Tisdag :)

Själv köpte jag lite saker också :)


En Sjal köpt på Karlsson 50kr

BH köpt på Lindex 80kr (20% rea)

Deo som luktar godis =) Köpt på Dollar Store 20kr

4st lådor köpta på Karlsson för 8kr st. Tänkte lägga i mitt smink i dom :)


Sminkborstar, köpta på Dollar Store. Den stora 30kr och dom små 2-pack 10kr

Läppglans nr 383 och läppbalsam nr 159

Läppbalsamet

den översta är läppglanset och den under som är skimrig är läppbalsamet
Båda två kostade 29.90 st :)

och till sist ett silvrigt nagellack av Kubiss nr48






Vid halv 7 ska jag gå till Jessica och Camilla för dom ska ha filmkväll :))
En kompis från Åland som bodde här förut men som flyttade tillbaka till Åland har kommit för att hälsa på i helgen :)





//sanna

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan! :D det va inte igår! :) Hoppas att allt är bra med dig? :)

2011-02-20 @ 12:50:03
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0