6 Februari

I fredags lämnade min syster Adrian här för jag skulle vara barnvakt över natten så han sov med mig i mitt rum fast i en spjälsäng. På kvällen somnade han vid 8-tiden. Vaknade vid 1 på natten, grinade till och gnällde i några sekunder sen va han tyst haha. Sen vaknae han igen vid 4 eller nåt och gjorde samma sak, sen vid halv 6 tiden och då lyfte jag över honom till min säng så han låg och sov med mig och sen vaknade han vid halv 8. :)
Han hade feber så det va därför han sov så dåligt :P


Igår morse sov jag och Adrian från 11-tiden till halv 1 ungefär då han vakna. Sen sov vi igen från 4 till min syster och mamma kom och väckte oss då klockan var runt 5. Adrian var jättetrött och han blev ganska gnällig när dom väckte oss men sen blev han glad som vanligt haha. Sen åkte vi på en restaurang och åt pizza :)


Igår målade jag också naglarna föresten. bara vanligt, kände för lite grönt :)

MNY nr 757
Tycker om den färgen väldigt mycket men tycker dom e tråkiga när dom inte är shimriga. Om inte den här var shimrig så tror jag inte att jag skulle ha köpt den.
För övrigt så har jag två andra MNY lack och det är väldigt fina färger till ett väldigt bra pris. kommer inte ihåg om det var 29 eller 39kr.





//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0