H&M

Funderar på att beställa lite saker från H&M, men Camilla och jag försöker spara pengar till en ny dator och en varsin ny mobil, men det går inget vidare bra, haha.

    
69.50 kronor styck.



Har letat det här i affärerna men det finns inte nånstans, så får nog beställa det istället. 29.50kr.
 
Har liknande rosa, och gillar dom här jättemycket! Bara 49.50kr. Sen fanns det jättesnygga gröna också, hehe.

Sen var det massa fler saker jag vill ha, men det blir för mycket för att läggas upp här, haha. Men det här är vad jag helst skulle vilja ha :).


// Jessica

Kommentarer
Postat av: Emelie Wingren

Hej! Gå in på min blogg och önska en nagel design. Alla kommer att göras.. gå in på min blogg för att läsa mer.

2011-02-03 @ 15:03:03
URL: http://emeliewingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0