hmmm...

Ursäkta för mitt dåliga boggandet idag, men jag har helt enkelt inte haf tid och det har jag inte imorgon heller. Jag ska till min syster imorgon och sova där. Hon skickade sms för ett tag sedan och skrev att jag skulle ta med mig mina konad plattor, lite nagellack och sånt :) vi ska nog se på film också :)) får se om jag målar naglarna.. troligen inte eftersom jag tänkte måla dom lite alla hjärtansdag aktigt på lördag haha :P



Ska bli kul imorgon :D problemet är bara att jag slutar kvart över 3 imorgon, kommer hem vid halv 4 kanske. Då måste jag packa och sen ska jag väl åka till min syster halv 5 så jag kommer dit till 5 så kan jag äta mat där :)





//sanna

Kommentarer
Postat av: Sissi

sv; den kostar 260:- om jag inte minns fel men när jag köpte den så var det lite rabatt så jag fick den för 200:- :)

2011-02-11 @ 19:07:52
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0