Måndag

Hej! Idag gick vi i skolan mellan 9.40-11.15, haha, så det kändes ju lite onödigt ;). Fick reda på fysikprovet, och jag klarade det den här gången! :D Sen hade vi matteprov, hoppas det gick bra!

När vi slutade så följde Madde med oss hem :) Sen när hon gått så satte Camilla och jag oss framför tvn och kollade på skidåkning, One Tree Hill och OC, hehe. Somnade i soffan, så när jag vaknade hade jag lagom ont i nacken. Sov nästan inget i natt, och kommer nog inte kunna sova i natt heller, eftersom jag sov idag.

Har ätit och målat naglarna sen dess. Satt och velade jättelänge vilken färg på nagellack jag skulle ha, haha. Men det blev blått tillslut :) Lite vårigt sådär.



Fick även en chictidning idag, eftersom den aldrig kom förra veckan så mamma var tvungen ringa. Hoppas på att få pengarna för reklamen imorgon också, eftersom vi inte fick dom idag!


// Jessica

Kommentarer
Postat av: elin

Ååh vilken fin färg! Vilket märke?



Mitt ljus blåa behöver typ 4 lager för att täckaa VNL (visible nail line)

2011-02-28 @ 20:07:05
URL: http://nailsbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0