Måndag

Hej! Idag började vi kvart i elva och slutade vid två, så det kändes som en lite onödig dag. Men innan vi började skolan så ringde mamma till tandläkarn för min tandställning hade gått sönder, men då hade dom ingen tid förrn efter två, men då var det nån som ringde återbud så fick jag komma! :) Så stressade ner och duschade och åt frukost, mer hann jag inte, haha! Sen när jag kom hem igen efter tandläkaren så hann jag bara sminka mig sen skulle vi gå till skolan, hehe. Det var inte kul att gå idag, 20 grader kallt! Och kallare blir det imorn också..

Efter skolan följde min kille med mig hem^^.

Och förresten. Camilla och jag har fortfarande inte lagt upp alla kläder vi fick på julafton, haha. Här är i alla fall en till tröja som inte blivit använd förrns nu. Camilla hade den idag :).




// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0