Panos Emporio 2011 s/s

Kolla vilka snygga bikinis!







Såg på den hemlige miljonären när Panos var med, tyckte det han gjorde var jättebra! Enda gången jag faktiskt sett det programmet, hehe.

Den sista bikinin är både Camilla och jag med och tävlar om på chic.se! :) Får hoppas att man vinner då, hehe ;) Är nog inte så stor chans, men hoppas kan man ju alltid!

Det syns att jag längtar till sommaren, hehe. Synd att det inte finns en badplats på gångavstånd från där vi bor, det skulle varit perfekt!

// Jessica

Kommentarer
Postat av: janelle!

åh va snygga! jag längtar också till sommaren :(



vad tycker du om MIN DAGENS outfit då? :)

2011-02-28 @ 13:09:22
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0