Sjuk

Hej! Både Camilla och jag är jätteförkyld idag, men jag tror ändå att jag är värst, haha. Har legat i sängen och läst och kollat på tv hela dan. Tänkte läsa lite bloggar och så nu. Camilla och jag blev sugen på kladdkaka, och bara för att vi är sjuk så ställde mamma sig och gjorde en, haha :).

Imorgon är det meningen att man ska vara ledig men såklart måste jag till skolan för en fysikgrej. Vet inte nå vart vi ska vara eller nåt, men det märks väl när man kommer dit. Men slutar senast 10 i alla fall, så det är ju skönt. Sen tänkte Camilla och jag gå på into och centrumbutiken, men kom på att vi skulle spara pengar till dator och mobiltelefoner, så det struntar vi i. Är ju ändå sjuk så ska hem och vila.


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0